fredag den 4. november 2011

facebook update



Ida Pihl deltager i: International filosofiolympiade 2012

"min lærer regner med jeg vinder... SHIIIIIIIIIIIIT! ved sgu ikke hvad jeg har kastet mig selv ud i"

:D haha