YELLOWLIKE
http://yellowlike-smk.blogspot.com
fredag den 4. november 2011
facebook update
Ida Pihl deltager i:
International filosofiolympiade 2012
"min lærer regner med jeg vinder... SHIIIIIIIIIIIIT! ved sgu ikke hvad jeg har kastet mig selv ud i"
:D haha
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar