lørdag den 8. oktober 2011

En weekend på gym.

Kl. er 09.40, det er lørdag formiddag, og jeg sidder i kantinen på mit gymnasie.
Det er musical weekend. Skal være omgivet af kreative, dygtige unge mennesker hele weekenden.
Og synge indtil i morgen aften.

Det  regner udenfor, folk render rundt med sutsko og dampende kopper med kaffe og kakao.
Hele kantinen flyder med tasker, soveposer, nodepapirer, manuskripter og computere. Og frem og tilbage render travle hårdtarbejdende mennesker. Alle sammen med målet om at skabe en fantastisk forestilling d. 22 - d. 26 november.

Jeg glæder mig til at komme rigtigt igang om et kvarters tid.
Det bliver hårdt, trættende, udfordrende og halspinende.
Det bliver sjovt, hyggeligt, spændende og socialiserende.

God i have a great feeling about this! <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar