søndag den 30. oktober 2011

kedsomhed

Det værste man kan udsætte mig for er kedsomhed.
Lige nu.. I dag?
Jeg keder mig som sindsyg.
Alene hjemme.
Intet at lave.
Få mennesker er til at få fat på.
Og dem der er har andet at lave.

Kedsomhed er en følelse.
Men hvad gør den godt for?
Måske er den til for at få folk til at lave noget.
Deres arbejde, deres lektier, deres vasketøj, deres gaveindkøb etc.

Men i så fald har kedsomhed bare ikke den rette indvirkning på mig.

Fuck dig kedsomhed. Du suger alt glæde ud af mig din store fucktard.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar