søndag den 11. september 2011

Det okkulte og dets modstandere

Sidder en stille aften med levende lys, og en følelse af et vist åndeligt nærvær..
Hører lidt autonom musik og surfer rundt på nettet og samler lidt viden om det okkulte..

falder over det her ved et tilfælde..


(det kan godt være det virker langt.. men læs det hele)

Er jeg den eneste der synes det er siiiiiiiiiiiindsygt langt ude? 
Hvem siger at meditation er dæmonisk?
Og hvad er en dæmon overhovedet?

Hvad nu hvis vi alle engang var guder, og den sande "ondskab" så kom og frarøvede os alle vores gudelighed, og udnævnte sig selv som gud. (ikke bare den kristne gud, men alle religionernes gud), og mindfuckede os til at tilbede sig, og kun fik mere og mere magt, og udnyttede os til at ødelægge vores egen verden og jord. Og alle "dæmonerne" i virkeligheden er vores gamle nu ugudelige gudekroppe, som for nogen, ind i mellem skaber kontakt og prøver at hjælpe os til at indse sandheden.

Hvad nu hvis denne konspiration er sandheden?

- Aliudisme, troen på det omvendte. (lettere umuligt at finde information omkring)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar