Måske lægger vi ikke mærke til det mere..
Men det er der!
Når vi kigger på hinanden, du laver et grimt ansigt og jeg laver et grimt ansigt.
Så er det A.O.D
Når vi sidder helt blomstrede, i Rødvig og nyder en uvirkelig smuk udsigt.
Så er det A.O.D
Når vi sidder trætte i bussen på vej til skole og lytter til den der sang der.
Så er det A.O.D
Når vi ligger laller rundt i ukendte gader, et sted i Danmark på vilde ture og ikke aner hvad der sker.
Så er det A.O.D
Når vi i fuldskab tagger et sted i Køge, og dagen efter ikke kan huske hvor.
Så er det A.O.D
Når vi tager bussen til Hastrup bare for at ryge en smøg, og vente på at tiden går.
Så er det A.O.D
Når vi, når vi, når vi.
Jeg er ikke A.O.D, du er ikke A.O.D, VI er A.O.D!
Vores tid sammen, og vores kærlighed til hinanden, og alt det vilde der i mellem, det er
A.O.D

Ingen kommentarer:
Send en kommentar